دشمنان اصلی

دشمن اصلی کیست؟ دشمنان اصلی امریکا واسرائیل هستندو برخی از دولتها وگروههاوعناصر فریب خورده بعنوان عوامل اجرائی و دشمن فرعی میباشند و همیشه درصدد یورش وتهاجم باشیوه سخت، نیمه سخت ونرم علیه جبهه اسلام ومسلمین و همچنین انقلاب اسلامی نشآت گرفته ازارزشهای اسلامی درسراسرجهان می باشند

دشمنان اصلی

دشمن اصلی کیست؟ دشمنان اصلی امریکا واسرائیل هستندو برخی از دولتها وگروههاوعناصر فریب خورده بعنوان عوامل اجرائی و دشمن فرعی میباشند و همیشه درصدد یورش وتهاجم باشیوه سخت، نیمه سخت ونرم علیه جبهه اسلام ومسلمین و همچنین انقلاب اسلامی نشآت گرفته ازارزشهای اسلامی درسراسرجهان می باشند

دشمنان اصلی

سالهاست بودکه جهان در دست دوابرقدرت شرق وغرب مورد استعمارواستثمارقرارگرفته بود وهمه ی دار وندار آنها مورد غارت وچپاول این دوابرقدرت قرارگرفته بود، باپیروزی جمهوری اسلامی ایران با مبانی اعتقادی اسلام ناب محمدی(ص) با شعارنه شرقی ،نه غربی ، جمهوری اسلامی باایدئولوژی متفات باآنها وایجاد وضعیت سیاسی با استراتژی اسلامی و بروز نوعی قدرت فراگیر ودرعین حال غیر وابسته به شرق ویا به غرب موجب نگرانی وایجادزنگ خطر برای دوابرقدرت مذکور گردید وبا فروپاشی شوروی سابق وقدرت شرق ، امریگائیها احساس کردند تنها قدرت موجود درجهان هستندوبه نوعی کدخدائی بردهکده کوچک جهانی میباشند ودنبال منافع آن بودن ولیکن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی باوحدت وایمان مردم واطاعت از ولی فقیه وبخصوص با صدور انقلاب اسلامی ایران با ارزشهای دینی وانقلابی ملت ایران وبیداری اسلامی ازپی صدور انقلاب درسایرکشورهای مسلمان منطقه وحتی غیر مسلمان ودرعین حال مظلوم سایرمناطق ،بتدریج منافع استعماری واستثماری غرب وصهیونیست بین الملل و موجودیت دولتهای دست نشانده غربی و دولت اسرائیل غاصب به خطر افتاد واین موضوع امریکائیها رابرآن داشت که بصورت علنی وبصورت وسیع وعمیق تر از گذشته با تحریک سایر دولتهای مزدور داخلی وخارجی وگروههای غیر اسلامی وتحریک قومیتهای محلی ومتاسفانه تاحدودی بنام اسلام( اسلام امریکائی) باایجادجنگ ودرگیریهای محلی، قومی، فرقه ای و مذهبی ازگسترده شدن عمق صدور انقلاب ایران واسلام گرائی جلوگیری کنند وبا برخورداری وبهره گیری از ابزارهای بین المللی نیز در تشدید محدودیتها وتحریمها علیه انقلابیون وگرایشهای اسلامی(اسلام ناب محمدی(ص)) جلوگیری نمایند و با سیاست انگلیسی بامعرفی چهره نادرست خود ، دشمن اصلی در این حوادث و درگرفتاریهای منطقه را گروهها وجریانات وابزارهای درگیر دردوجبهه حق وباطل معرفی نمایند وخود را بعنوان خیرخواه ویادشمن غیر اصلی جابیندازند واین درصورتی است که دشمن اصلی اسلام ومسلمین وملتهای آزاده جهان امریکا واسرائیل و دولتهای همدست با آنها دراروپا ودرمنطقه هستند وسایر فعالان و درگیر در جبهه مقابل ، عناصر وایزارهای دست نشانده آنها واز دشمنان فرعی اسلام ومسلمین وملتهای آزاده جهان میباشند وملتهای مسلمان وآزاده وبا بصیرت باید اولا دشمن اصلی از فرعی را تشخیص دهد و تمام دفاع وتهاجم خود را متوجه دشمن اصلی بنمایند- غافل نمانیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان


اولین تماس وزیر امور خارجه ایران با رئیس  جمهور امریکا


بلومبرگ: اوباما و ظریف با هم دست دادند

اولین مذاکره وملاقات رو در رو وزیر امور خارجه ایران با امریکا بعد از انقلاب

اولین دیدار جان کری و ظریف پس از برجام

—پس ازحدود13سال ازموضوع بیان فعالیتهای هسته ای ایران توسط برخی از نمایندگان مجلس ششم وورود کشورهای اروپائی وامریکا بعنوان گروه 5+1 وهمچنین ورود حساس آژانس هسته ای به این موضوع وگفتگوهای بین طرفین ، در دولت یازدهم وزیران خارجه این کشور بصورت کامل ومستقیم وارد مذاکرات شدند ودر روز 3/ 9/ 1392 اولین توافق (برد. برد) فعالیت هسته ای بین طرفین امضاءگردید.

دولت اعتدال وتوسعه،سفارت انگلیس ،رضایت وخوشحالی غربیها از روند سیاست خارجی دولت

چرا عملکرد دولتمردان در دولت اعتدال وتوسعه(اقتصادی وسیاسی)ودر سیاست گذاری داخلی وخارجی  مورد رضایت وخوشحالی غربیها وبخصوص امریکایی‌ها قرارگرفته است.

امام خامنه ای (مدظله العالی) : من می خواهم از زبان شما و با اجازه شما بگویم که ملت ایران از اینکه با دشمن چندین ساله خود یعنی دولت غاصب انگلیس هرگز رابطه نداشته باشد ، نه فقط متأسف نیست بلکه خوشحال است و استقبال هم می کند.".

جان کری وزیر امور خارجه امریکا بدون هیچ ابایی در رسانه‌های آمریکایی مطرح می‌کند که ما با این توافق به روحانی و ظریف کمک می‌کنیم تا در انتخابات آینده رای بیاورند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه 6/ 4/ 94) در دیدار خانواده های شهدای حادثه هفتم تیر و همچنین جمعی از خانواده های دارای چند شهید در استان تهران، کشور و ملت ایران را مدیون شهدا و خانواده های شهدا دانستند و با اشاره به پیام امیدبخش، افشاگر و سرشار از ابتهاج معنوی و عزم راسخ شهدا در هر دوره ای، تأکید کردند: امروز کشور نیازمند عزم راسخ و شناخت دشمن و آمادگی برای مواجهه با دشمن در عرصه جنگ نرم اعم از عرصه های فرهنگ، سیاست و زندگی اجتماعی است و کسانی که تلاش دارند چهره هیولایی دشمن خبیث را با بزک کردن رسانه ای بپوشانند، مخالف مصالح ملت هستند.

شش ایرادبه  تصادفی اعلام کردن  برخورد اتفاقی  ظریف به اوباما
مهرماه سال 1394

اقدامات بحث برانگیز و نادرست در رویکرد برون مرزی دولت یازدهم گویا تمامی ندارد. از توقف در ایستگاه برجام با تمام نواقص و خطاهای راهبردی پس از گرفتن ۲ سال از عمر دولت و ملت که می‌شد صرف امور بسیار مفید تر شود تا پاسخ های منفعلانه و وصف کننده در برابر مواضع قاطع اما بی ادبانه آمریکا و سایر دشمنان جمهوری اسلامی، از کمرنگ شدن نقش دستگاه دیپلماسی در مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تا اکتفا به بیانیه خوانی در قبال تروریسم زاده  دست آمریکا و متحدانش در سوریه و عراق، از دلهره و ترس از ورود به مسائل یمن، خصوصا با بازگرداندن کشتی حامل مواد دارویی و غذایی با دستور مستقیم جان کری به وزیر خارجه تا واکنش های ضعیف و ناکارآمد در برابر فجایع مسجد الحرام و صحرای پرماتم منا، همه و همه مجموعه ای از اقدامات دولت در بیرون از مرز هاست که به مثابه آشی است که با اقدام عجیب، محیر العقول و نابخردانه ی وزیر خارجه در مصافحه با رئیس اتمّ  مصادیق استکبار یعنی آمریکا، شوری را از حد گذراند.

 

چگونه می‌شود کسانی که مدعی اند انقلابشان را می‌شناسند، دشمنان انقلابشان را نمی شناسند و همیشه سعی می‌کنند اوضح الواضحات را به طُرُق من درآوردی تفسیر و تاویل کنند و بگویند مراد و مقصود چیز دیگری است، همان طور که گفته شد که این مواجهه اتفاقی بوده است .

 

سوال اینجاست که چطور رئیس اسبق جمهور می‌تواند مطلع شود که از راهروی محل عبورش، همتای آمریکایی اش ایستاده است و از باب رویا رو نشدن با او محافظانش را برای معطل کردن کلینتون بفرستد، اما ظریف نمی‌دانسته و نمی‌توانست این کار را بکند؟ پذیرفتن این اشتباه از جانب دیپلمات آمریکا دیده کارکشته سازمان ملل شناس، بسیار سخت است و اساسا این امر در نظر بسیاری، اشتباهی نبوده است. حال ماییم که مانده ایم کسی به ما بگوید فرق دیپلمات انقلابی و ساده در چیست؟ فرق یک دیپلمات از جمهوری اسلامی و دیپلماتی از کشوری اروپایی، آفریقایی و … در چیست که وقتی( ولو به اشتباه ) با رئیس شیطان بزرگ رو در رو می ایستد، تغییر مسیر و عدم احوال پرسی را اقدامی بدون عرف بین الملل و ادب بداند؟

 

بدون تردید صحبت های رئیس جمهور در دانستن برجام به عنوان مقدمه ای برای به اصطلاح تعاملات بیشتر با جهان، این جسارت را به سایر مسئولان داده است که با تلاش برای پاک کردن عقبه فکری مردم مان نسبت به اقدامات آمریکایی ها، خودسرانه، استاندارد های جدید در عرصه سیاست تعریف کنند. این اقدام ظریف از چند حیث غلط و نادرست می باشد .

 

۱- دادن فرصت تبلیغاتی به آمریکا در فرونشاندن موضع پرغضب اصلی ترین مخالف خود

۲-عبور از خط قرمز رهبری که دیدار با مقامات آمریکا را صرفا در چارچوب مذاکرات هسته ای و فقط در سطح وزیر خارجه مجاز دانسته اند.

۳-تماس تلفنی دو سال قبل اوباما و روحانی که از جانب رهبری، اقدامی «نابجا» تلقی شده بود .

۴- قدم زدن نمایشی ظریف و کری که واکنش سایت مقام معظم رهبری را در پی داشت.

۵-گستاخ شدن آمریکایی ها در به کار بردن لحن بی ادبانه و مواضع آمیخته با توهین پس از نشان دادن روی خوش مقامات ایرانی به ایشان

۶-غیر قابل جمع بودن این قبیل اقدامات با روحیه انقلابی و استکبار ستیزی برای مردم کشورمان و ملت های آزاده و مستضعف که چشم امید به مبارزات جبهه ی مقاومت با مستکبرین عالم دارند .

 


  • حسن مومنیراد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی