دشمنان اصلی

دشمن اصلی کیست؟ دشمنان اصلی امریکا واسرائیل هستندو برخی از دولتها وگروههاوعناصر فریب خورده بعنوان عوامل اجرائی و دشمن فرعی میباشند و همیشه درصدد یورش وتهاجم باشیوه سخت، نیمه سخت ونرم علیه جبهه اسلام ومسلمین و همچنین انقلاب اسلامی نشآت گرفته ازارزشهای اسلامی درسراسرجهان می باشند

دشمنان اصلی

دشمن اصلی کیست؟ دشمنان اصلی امریکا واسرائیل هستندو برخی از دولتها وگروههاوعناصر فریب خورده بعنوان عوامل اجرائی و دشمن فرعی میباشند و همیشه درصدد یورش وتهاجم باشیوه سخت، نیمه سخت ونرم علیه جبهه اسلام ومسلمین و همچنین انقلاب اسلامی نشآت گرفته ازارزشهای اسلامی درسراسرجهان می باشند

دشمنان اصلی

سالهاست بودکه جهان در دست دوابرقدرت شرق وغرب مورد استعمارواستثمارقرارگرفته بود وهمه ی دار وندار آنها مورد غارت وچپاول این دوابرقدرت قرارگرفته بود، باپیروزی جمهوری اسلامی ایران با مبانی اعتقادی اسلام ناب محمدی(ص) با شعارنه شرقی ،نه غربی ، جمهوری اسلامی باایدئولوژی متفات باآنها وایجاد وضعیت سیاسی با استراتژی اسلامی و بروز نوعی قدرت فراگیر ودرعین حال غیر وابسته به شرق ویا به غرب موجب نگرانی وایجادزنگ خطر برای دوابرقدرت مذکور گردید وبا فروپاشی شوروی سابق وقدرت شرق ، امریگائیها احساس کردند تنها قدرت موجود درجهان هستندوبه نوعی کدخدائی بردهکده کوچک جهانی میباشند ودنبال منافع آن بودن ولیکن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی باوحدت وایمان مردم واطاعت از ولی فقیه وبخصوص با صدور انقلاب اسلامی ایران با ارزشهای دینی وانقلابی ملت ایران وبیداری اسلامی ازپی صدور انقلاب درسایرکشورهای مسلمان منطقه وحتی غیر مسلمان ودرعین حال مظلوم سایرمناطق ،بتدریج منافع استعماری واستثماری غرب وصهیونیست بین الملل و موجودیت دولتهای دست نشانده غربی و دولت اسرائیل غاصب به خطر افتاد واین موضوع امریکائیها رابرآن داشت که بصورت علنی وبصورت وسیع وعمیق تر از گذشته با تحریک سایر دولتهای مزدور داخلی وخارجی وگروههای غیر اسلامی وتحریک قومیتهای محلی ومتاسفانه تاحدودی بنام اسلام( اسلام امریکائی) باایجادجنگ ودرگیریهای محلی، قومی، فرقه ای و مذهبی ازگسترده شدن عمق صدور انقلاب ایران واسلام گرائی جلوگیری کنند وبا برخورداری وبهره گیری از ابزارهای بین المللی نیز در تشدید محدودیتها وتحریمها علیه انقلابیون وگرایشهای اسلامی(اسلام ناب محمدی(ص)) جلوگیری نمایند و با سیاست انگلیسی بامعرفی چهره نادرست خود ، دشمن اصلی در این حوادث و درگرفتاریهای منطقه را گروهها وجریانات وابزارهای درگیر دردوجبهه حق وباطل معرفی نمایند وخود را بعنوان خیرخواه ویادشمن غیر اصلی جابیندازند واین درصورتی است که دشمن اصلی اسلام ومسلمین وملتهای آزاده جهان امریکا واسرائیل و دولتهای همدست با آنها دراروپا ودرمنطقه هستند وسایر فعالان و درگیر در جبهه مقابل ، عناصر وایزارهای دست نشانده آنها واز دشمنان فرعی اسلام ومسلمین وملتهای آزاده جهان میباشند وملتهای مسلمان وآزاده وبا بصیرت باید اولا دشمن اصلی از فرعی را تشخیص دهد و تمام دفاع وتهاجم خود را متوجه دشمن اصلی بنمایند- غافل نمانیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

داعش یعنی دلار امریکا علیه اسلام وبخصوص شیعه

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ب.ظ

 

داعش یعنی؟؟

*-القاعده

*-بوکوحرام

*-جبهه النُصرَه

*-ارتش آزاد سوریه، جبهه اسلامی سوری

*- داعش یا دولت اسلامی عراق و شام

*-فعالیتهای داعش

*-داعش یعنی

د= دلار

ا= امریکا

ع= علیه

ش= شیعه

 

بنام خدا

آنچه بعنوان داعش وفعالیتهای ضدانسانی وبرخلاف عفت واخلاق اسلامی وبرضددین ودرمخالفت با انبیاء واولیاء الهی و خارج ازچارچوب مکتبی ادیان الهی واسلام ناب محمدی(ص) وعلیه اسلام ومسلمین وبخصوص مذهب شیعه دردوسه سال گذشته درکشورهای اسلامی منطقه درجریان است وبا یک بررسی وتحلیل ساده ودقیق می توان فعالیتهای این گروه را درراستای سیاستهای اختلاف افکنی وجنگ افروزی وقتل وغارت دربین فرق ومذاهب اسلامی وحتی گروههای غیر اسلامی وسیاست گسترده وعمیق امریکا واسرائیل دردین ستیزی علیه اسلام مسلمین رد یابی کرد ، نام گذاری داعش براین گروه صحیح به نظر نمی رسد.

با تعریف سیاستمداران ورسانه های غربی وضد سلام ، داعش یعنی ، دولت یاخلافت اسلامی عراق وشامات(سوریه).

این تعریف بنا بر دلائل زیر دروغ است وهدف اصلی تشکیل دهندگان وحامیان این گروه منحرف نمودن افکار عمومی ازماهیت اصلی داعش ودر راستای تشدید اختلافات وتقویت دین ستیزی ازطریق خود مسلمانان میباشد.

*-القاعده که توسط اسامه بن لادن درسال1366 در شهر پیشاور تاسیس شد و باحمایت عربستان وامریکا درافغانستان وپاکستان فعالیت داشت ودربرخی از کشورهای اروپائی و لیبی و سومالی و مصر و سوریه شاخه سازمانی وسیاسی داشت.

*-بوکوحرام. به زبان هوسه به معنی تحصیل غربی حرام است) با نام رسمی (به عربی: جماعة أهل السنة للدعوة والجهاد) یک گروه مسلح و تندرو اسلامی در کشور نیجریه است

قوانین شریعت اسلامی از سال 1379 در شمال نیجریه اجرا می‌شود ولی شورشیان اسلامی از جمله گروه خودخوانده طالبان نیجریه و گروه «بوکو حرام» خواهان اجرای قوانین اسلامی در سراسر نیجریه هستند.

گروه بوکو حرام در سال 1381 توسط محمد یوسف در مایدوگوری بنیان‌گذاری شد ودرتاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳پنج کشور درگیر جنگ با گروه تروریستی بوکوحرام (نیجریه، چاد، کامرون، نیجر، و بنین) در بیانیه پایانی نشست مشترک خود متعهد شدند برای مبارزه با این گروه تروریستی ۸ هزار و ۷۰۰ تن نیرو تشکیل دهند.

در اسفند ۱۳۹۳ ابوبکر شکائو، رهبر گروه بوکوحرام با انتشار پیامی صوتی در اینترنت به طور رسمی بیعت خود را با ابوبکر البغدادی، خلیفه خودخوانده دولت اسلامی (داعش) اعلام کرد.

*-جبهه النُصرَه در برخی منابع فارسی جبهه نصرت یک گروه اسلام‌گرای جهادی در سوریه است که با شبکه القاعده هم‌پیمان است واین گروه حدود سال 1388 شده ورهبر کنونی این گروه ابومحمد الجولانی نام دارد.

سازمان ملل متحد، جبهه نصرت را یک سازمان تروریستی و نامی مستعار برای القاعده عراقاعلام کرده است.

دولت ایالات متحده آمریکا در دسامبر ۲۰۱۲ این گروه را یک سازمان تروریستی و نام مستعاری برای القاعده در عراق اعلام کرد.

*- داعش یا دولت اسلامی عراق و شام  یک گروهی شورشی فعال است که در عراق و سوریه حضور فعال دارد و بخش‌های بزرگی از شمال سوریه و عراق را در تصرف خود دارد. این گروه به رهبری ابوبکر البغدادی از جهادگرایان سلفی جداشده از شبکهٔ القاعده تأسیس شده و با دولت‌های عراق و سوریه و دیگر گروه‌های شورشی مخالف دولت سوریه وارد جنگ شده‌است.

داعش با دیگر گروه‌های القاعده از جمله جبههٔ نصرت می‌جنگد و القاعده بارها نسبت داعش به خود را رد کرده‌است.

داعش که پس از گرفتن موصل بیانیهٔ تشکیل خلافت اسلامی با خلیفگی ابوبکر بغدادی را صادر کرد و فعالیت‌های حکومتی خود را که از پیش بیشتر در سوریه آغاز شده‌بود گسترش داد (از جملهٔ این اقدام‌ها چاپ اسکناس با واحد دینار داعش و گذرنامه، درست کردن پلیس، صدور نفت، راه‌اندازی شبکهٔ تلویزیون، برگزاری گشت‌های گردشگری است)؛ نام خود را از «دولت اسلامی عراق و شام» به «دولت اسلامی»

داعش در واقع ادامه تشکیلاتی یک گروه از سلفی‌های جهادی در عراق به رهبری ابومصعب زرقاوی می‌باشد. گروه زرقاوی جزو القاعده بود و او در اعلامیه‌های خود همواره به فتواهای ابن تیمیه استناد می‌کرد وخلیفه موصل نیز خود را دنباله رو ابن تیمیه می‌داند.

ابن تیمیه پدر معنوی همه گروهای جهادی است.

او از جمله تفکرات اسلامی شیعیان را نیز مردود و آنها را کافر می‌داند. گروههای جهادی برپایی حکومت دینی و اجرای شریعت اسلامی را وظیفه شرعی خود می‌دانند.

داعش بخاطر تفسیر و قرائت خشن وهابیت از اسلام و خشونت وحشیانه‌اش برضد شیعه و مسیحیان معروف است و بقدری تندرو و سخت‌گیر است که با دیگر گروه‌های اسلام‌گرای سلفی ازجمله جبهه النصره شاخه رسمی القاعده در سوریه نیز درگیر جنگ شده و سال 1393 ایمن الظواهری، رهبر القاعده به‌طور رسمی هر گونه انتساب این گروه به القاعده را رد

فعالیت داعش در اردن ، گروه دولت اسلامی عراق و شام شاخه دیگری را برای به کار گرفتن اعضای جدید در اردن تاسیس کرد که به گفته مسئولان این گروه هدف این شاخه جدید اعزام نیرو و همچنین ارسال سلاح به کشورهای همجوار است.

اعلان جنگ به دولت لبنان و آزادسازی زندانیان مسلمان

الزام لغو موافقت‌نامه سایکس–پیکو توسط داعش،داعش بر این عقیده می‌باشد، مرزهای کنونیِ بین کشورهای اسلامی که حاصل تجزیه امپراتوری عثمانی است، نتیجه موافقت‌نامه منعقدهٔ سایکس–پیکو بین فرانسه و بریتانیا است و باید برچیده گردد و

ائتلاف (دروغین) جهانی علیه داعش

وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا گفت: چهل کشور برای تشکیل ائتلاف علیه داعش اعلام موافقت کردند. هدف از این ائتلاف هماهنگی و همکاری در مورد تهدیداتی است که داعش بوجود می‌آورد. این کشورها نقش‌های متفاوتی خواهند داشت، البته تمامی آنها به طور مستقیم از عراق حمایت نظامی نمی‌کنند. ائتلاف به دنبال قطع درآمد و جلوگیری از حمایت خارجی و ایدئولوژیکی داعش است و ایران در بین این ۴۰ کشور نیست و ده کشور عرب، عربستان سعودی، بحرین، مصر، عراق، اردن، کویت، لبنان، عمان، قطر و امارات متحده عربی در این نشست حضور داشتند. این کشورها برای همکاری با آمریکا علیه گروه دولت اسلامی (داعش) اعلام آمادگی کرده‌اند. این کشورها متعهد شده‌اند که مانع از جریان تامین مالی و پیوستن پیکارجویان به دولت اسلامی شوند. آمریکا ممکن است علاوه بر حملات هوایی علیه پیکارجویان در عراق، به اقدام علیه آنان در خاک سوریه نیز بپردازد. روسیه هشدار داده است که چنین اقدامی بدون مجوز سازمان ملل به منزله تجاوز به قلمرو سوریه و نقض فاحش حقوق بین‌الملل است

رهبر جمهوری اسلامی ایران هنگام مرخصی از بیمارستان در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما ائتلاف جهانی علیه داعش را پوچ خواند و گفت که ایران افتخار می‌کند جزیی از این ائتلاف جهانی که آمریکا آن را رهبری می‌کند نباشد. او همچنین خبر پیشنهاد آمریکا به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران برای عضویت در این ائتلاف و مخالفت ظریف با آن را رسانه‌ای کرد.

جنایات جنگی

بنابر گزارش دیده‌بان حقوق بشر، سازمان داعش در درگیری‌های نظامی خود از کودکان و نوجوانان استفاده می‌کند. این گزارش بر پایه اطلاعات داده شده توسط ۲۵ نهاد تنظیم شده است. در این گزارش نه تنها داعش متهم به استفاده نظامی از کودکان شده است، بلکه گروهک‌ها و سازمان‌های دیگری از جمله جبهه النصره سازمان نزدیک به القاعده، ارتش آزاد سوریه، جبهه اسلامی سوری و نیروهای امنیتی در مناطق کردنشین هم متهم به استفاده

تخریب مساجد و آرامگاه‌ها

صدور نفت

تبلیغات و جنگ روانی

به ادعای «انتخاب» داعش در زمان اعلام خلافت در عراق و سوریه اقدام به تولید خبر و گزارش در اینترنت، تهیه فیلم‌های تبلیغاتی و حتی فروش تی‌شرت‌هایی با آرم «داعش» و تبلیغ گسترده آن در فضای مجازی در سطح دنیا کرد. استفاده و چاپ نقشه جهان، عبارات «الدولة الاسلامیة»، «لا اله الا الله» و «محمد رسول الله» بر روی پیراهن‌ها و تی‌شرت‌ها یک نمونه دیگر از این کارهاست. این تیشرت‌ها با آرم گروه تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام، در برخی فروشگاههای ترکیه و کشورهای جنوب شرق آسیا دیده شده است.

در جنوب هند تحقیقات درباره پیراهن‌های دارای آرم داعش که شماری از جوانان با آنها عکس انداخته و سپس در فیس بوک منتشرکردند، مشخص کرد فرد اصلی یک حامی فعال این گروه است که سعی می‌کرده مغز جوانان مسلمان هندی را برای جنگ در عراق شستشو دهد.

استفاده از اینترنت

این گروه از اینترنت به عنوان ابزاری برای تبلیغ و پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند. بر طبق گزارش‌ها، از ۹ ژوئن که حملات نظامی این گروه شروع شده، تعدادی حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی نظیر توئیتر و فیسبوک ایجاد شده که ادعا می‌کنند «نماینده داعش در عراق و سوریه» هستند و به منتشر کردن اخبار، تصاویر و فیلم‌های مرتبط با این گروه می‌پردازند که بعضاً به زبان‌هایی از جمله فرانسوی و انگلیسی هستند. البته این حساب‌ها به صورت رسمی از طرف داعش تأیید نشده است. تعداد قابل توجهی از این پیام‌ها، از کشورهایی همچون کویت، عربستان سعودی و سایر کشورهای عربی حوزه خلیج فارسی منتشر شده است. دولت عراق برای جلوگیری از تأثیر این تبلیغات در فضای مجازی، دسترسی به این شبکه‌های اجتماعی را محدود کرده است.

چاپ اسکناس و گذرنامه

داعش در تیر ۱۳۹۳ اعلام نمود که شبکهٔ تلویزیونی جدیدی با نام «دابق» را در شهر موصل عراق راه‌اندازی کرده است. این شبکه اخبار و اطلاعاتی را در خصوص جنگ‌ها در عراق و سوریه طی دوره گذشته پخش می‌کند. درسال1393  فاش شده بود که عربستان سعودی کارشناسانی را به موصل فرستاده تا شبکه تلویزیونی وابسته به گروه داعش را راه بیندازند.

ناکارآمدی در اداره دولتی شهرهای تحت اشغال

استفاده می‌کند.[۱۱۲]

آموزش خلبانِ هواپیمای جنگنده

در ۲۵ مهر، دیده‌بان حقوق بشر در سوریه گفت که خلبان‌های ارتش صدام حسین که به گروه حکومت اسلامی (داعش سابق) ملحق شدند در حال آموزش دادن به اعضای این گروه برای استفاده از سه فروند جنگنده به غنیمت گرفته شده از ارتش بشار اسد هستند. دیده‌بان حقوق بشر در سوریه، که مقر آن در لندن است خبر داد، این نخستین بار است که ستیزه جویان اسلامگرا جنگنده‌ها را به پرواز در آورده‌اند. خلبان‌ها جنگنده‌ها را بر فراز پایگاه هوایی «الجراح» در شرق شهر حلب به پرواز درآورده‌اند. اعضای این گروه بارها با استفاده از هواپیماهای میگ-۲۱ و میگ-۲۳ که از ارتش سوریه به غنیمت گرفته‌اند پرواز کرده و سپس به

سوزاندن خلبان اردنی

محکومیت و سر بریدن قاضی‌القضات دادگاه شرع داعش

ارز پولی تازه

در ۲۳ آبان ۱۳۹۳ داعش اعلام کرد قصد دارد ارز پولی خاص خود را وارد تبادلات پولی کند. ارز تازه «دینار اسلامی» نام دارد. یک سایت نزدیک به «دولت اسلامی»، نوشت که ابوبکر بغدادی، خلیفه خودخوانده دولت اسلامی دستور ضرب سکه‌های تازه را صادر کرده است تا «سیستم پولی استبدادی رایج» که «الگوی نظام اقتصادی غرب» است و «مسلمان‌ها را به بردگی کشانده» تغییر کند. شورای دولت اسلامی حکم ابوبکر بغدادی را تایید کرد.

روابط داعش و بعثی‌ها

سران سابق حزب بعث عراق و سازمان شبه‌نظامی بوکو حرام هم از فعالیت‌های داعش حمایت کرده‌اند.

به ادعای «تابناک» یکی از فرماندهان، بعثی تکریتی، که در روزهای اخیر در شمال سامرا دستگیر شده است، مطالبی را درباره «تروریست‌های بعثی» فاش کرده است. وی گفته افرادی که به داعش موسوم هستند، هم‌اکنون نقش فداییان صدام را برای فرمانده لشکرهای سابق صدام بازی می‌کنند.[

واکنش گروههای اسلامی به اقدامات داعش

عدنان العرعور، از علمای منتفّذ سلفی در سوریه، در واکنش به اقدامات داعش، در مصاحبه‌ای بیان کرد:

برای ما روشن شده‌است که نیروهای داعش همه توافقات را زیر پا می‌گذارند و به کشتن مجاهدین راه حق مبادرت می‌ورزند. آنها خائنانی هستند که تلاش می‌کنند تا با تکفیر علمای امت اسلامی را از وجود علما پاک کنند.

دکتر علی قره‌داغی، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای اسلام، در پاسخ به اقدامات داعش در کشتار کردها و غیرنظامیان در سوریه، در مصاحبه‌ای بیان کرد: «ما برخوردهای ضد راهبان مسیحی را محکوم می‌کنیم و با اقدامات تروریستی مخالف هستیم. اقدامات تروریستی انجام‌شده ازسوی دولت اسلامی عراق و شام را محکوم می‌کنیم. داعش قربانیان خود را بیشتر ازمیان اهل تسنن انتخاب کرده‌است تا اهل تشیع. گروهی، ازروی حماقت و نفهمی، دست به اقداماتی نابجا زدند و تصویری ناپسند و زشت از اسلام را در اذهان ترسیم کردند و ازهمین‌روی، در این برهه ایفای نقش عالمان مذهبی برای تغییر این تصویر، ضروری است.

آیت‌الله سیستانی، مرجع تقلید شیعه، از شیعیان خواسته تا «سلاح بردارند و با پیکارجویان افراطی مبارزه کنند». سخنگوی او اعلام کرده‌است که «شهروندانی که قادر به حمل اسلحه هستند، وظیفه دارند که در دفاع از کشور و مردم خود و اماکن مقدس، به نیروهای امنیتی کشور بپیوندند.

جنگ علنی وهابیت وکفر به رهبری عربستان علیه اسلام ومسلمانان یمن ، پس از توطئه کاهش قیمت جهانی نفت

بابررسی نحوه تشکیل ، بررسی اهداف وآرمان گروههای نام برده شده وسایر گروههای مشابه، مدت فعالیت، کمیت وکیفیت ارتباط گیری با امریکا، اسرائیل وعربستان وکمیت وکیفیت برخورد سازمانهای جهانی با این گروههای ضد بشری، عدم هرگونه تطابق عملکرد ورفتاراین گروهها با اسلام ومسلمین وفعالیت گسترده وفراتر وماقبل وبعدی این گروهها درکل منطقه وحتی اروپا وبی ارتباط بودن آن با سوریه وشام ، تفسیر نام داعش به دولت اسلامی عراق وشام صحیح نیست ودروغ محض است ونام واقعی آن این است.

داعش یعنی

د= دلار

ا= امریکا

ع= علیه

ش= شیعه

همه این گروه از یک ریشه وهمه دارای یک هدف وتحت حمایت امریکا وبا نام اسلام برعلیه اسلام ومسلمین وبخصوص شیعه فعالیت دارند وحامی اصلی مالی ونظامی وفکری آنها اسرائیل در کنار امریکاست وموضوع دولت اسلامی وعراق وشام بهانه ای دردست عوامل دست نشانده امریکا واسرائیل داعشی است وموضوع فراتراز منطقه است ، موضوع حمله وتهاجم امریکا به تمامی اسلام ومسلمین درسطح جهان است وهمه این گروهها به هم پیوسته وبا یک هدف ودر یک راستا می باشند

دشمن اصلی اسلام ومسلمین فراموش نشود.

 

  • حسن مومنیراد

نظرات  (۲)

داعش را امریکا و ایادی ان راه انداختند تا اختلاف بین مسلمانان را عمیق تر کرده و در این بازار مکاره منافع نامشروع خود را ببرند مرگ بر امریکا و نیرنگهای او
افرین داعش یعنی دلار امریکا و دولت اسراییل علیه شیعه و باعث تاسف است که برخی حکومت های سرسپرده غرب مانع از اتحاد میلیاردی مسلمین بر علیه کفار شده تا سیلی محکمی از اسلام دریافت کنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی