دشمنان اصلی

دشمن اصلی کیست؟ دشمنان اصلی امریکا واسرائیل هستندو برخی از دولتها وگروههاوعناصر فریب خورده بعنوان عوامل اجرائی و دشمن فرعی میباشند و همیشه درصدد یورش وتهاجم باشیوه سخت، نیمه سخت ونرم علیه جبهه اسلام ومسلمین و همچنین انقلاب اسلامی نشآت گرفته ازارزشهای اسلامی درسراسرجهان می باشند

دشمنان اصلی

دشمن اصلی کیست؟ دشمنان اصلی امریکا واسرائیل هستندو برخی از دولتها وگروههاوعناصر فریب خورده بعنوان عوامل اجرائی و دشمن فرعی میباشند و همیشه درصدد یورش وتهاجم باشیوه سخت، نیمه سخت ونرم علیه جبهه اسلام ومسلمین و همچنین انقلاب اسلامی نشآت گرفته ازارزشهای اسلامی درسراسرجهان می باشند

دشمنان اصلی

سالهاست بودکه جهان در دست دوابرقدرت شرق وغرب مورد استعمارواستثمارقرارگرفته بود وهمه ی دار وندار آنها مورد غارت وچپاول این دوابرقدرت قرارگرفته بود، باپیروزی جمهوری اسلامی ایران با مبانی اعتقادی اسلام ناب محمدی(ص) با شعارنه شرقی ،نه غربی ، جمهوری اسلامی باایدئولوژی متفات باآنها وایجاد وضعیت سیاسی با استراتژی اسلامی و بروز نوعی قدرت فراگیر ودرعین حال غیر وابسته به شرق ویا به غرب موجب نگرانی وایجادزنگ خطر برای دوابرقدرت مذکور گردید وبا فروپاشی شوروی سابق وقدرت شرق ، امریگائیها احساس کردند تنها قدرت موجود درجهان هستندوبه نوعی کدخدائی بردهکده کوچک جهانی میباشند ودنبال منافع آن بودن ولیکن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی باوحدت وایمان مردم واطاعت از ولی فقیه وبخصوص با صدور انقلاب اسلامی ایران با ارزشهای دینی وانقلابی ملت ایران وبیداری اسلامی ازپی صدور انقلاب درسایرکشورهای مسلمان منطقه وحتی غیر مسلمان ودرعین حال مظلوم سایرمناطق ،بتدریج منافع استعماری واستثماری غرب وصهیونیست بین الملل و موجودیت دولتهای دست نشانده غربی و دولت اسرائیل غاصب به خطر افتاد واین موضوع امریکائیها رابرآن داشت که بصورت علنی وبصورت وسیع وعمیق تر از گذشته با تحریک سایر دولتهای مزدور داخلی وخارجی وگروههای غیر اسلامی وتحریک قومیتهای محلی ومتاسفانه تاحدودی بنام اسلام( اسلام امریکائی) باایجادجنگ ودرگیریهای محلی، قومی، فرقه ای و مذهبی ازگسترده شدن عمق صدور انقلاب ایران واسلام گرائی جلوگیری کنند وبا برخورداری وبهره گیری از ابزارهای بین المللی نیز در تشدید محدودیتها وتحریمها علیه انقلابیون وگرایشهای اسلامی(اسلام ناب محمدی(ص)) جلوگیری نمایند و با سیاست انگلیسی بامعرفی چهره نادرست خود ، دشمن اصلی در این حوادث و درگرفتاریهای منطقه را گروهها وجریانات وابزارهای درگیر دردوجبهه حق وباطل معرفی نمایند وخود را بعنوان خیرخواه ویادشمن غیر اصلی جابیندازند واین درصورتی است که دشمن اصلی اسلام ومسلمین وملتهای آزاده جهان امریکا واسرائیل و دولتهای همدست با آنها دراروپا ودرمنطقه هستند وسایر فعالان و درگیر در جبهه مقابل ، عناصر وایزارهای دست نشانده آنها واز دشمنان فرعی اسلام ومسلمین وملتهای آزاده جهان میباشند وملتهای مسلمان وآزاده وبا بصیرت باید اولا دشمن اصلی از فرعی را تشخیص دهد و تمام دفاع وتهاجم خود را متوجه دشمن اصلی بنمایند- غافل نمانیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان


بنام خدا

اسلام هراسی در دفتر مجله طنز شارلی ابدو درفرانسه تکرار وتشدید شد

11سپتامبر امریکا

تشکیل وسازماندهی گروه داعش

حمله تروریستی درفرانسه بنام اسلام ومسلمانان

اربعین حسینی امسال نیز، میلیونها مسلمان که اهل تسنن نیز در میان آنها بودند حادثه ای عظیم و عجیب آفریدند

چرااین توطئه درفرانسه وبا جلوه ایجاد ناامنی وتحمیل خسارت به دولت وامنیت فرانسه انجام گرفت:

بهره برداری اروپائی ها از این توطئه علیه اسلام وارزشهای اسلامی واقدامات این نشریه پس از حمله

راهپیمایی سراسری همبستگی

یک پایگاه اینترنتی آمریکایی در گزارشی از نقش سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در عملیات تروریستی اخیر پاریس به جهت ایجاد اسلام هراسی در جهان، پرده برداشت.

اسلام هراسی هدف اصلی غرب می باشد

11سپتامبر امریکا درسال1380 باتوطئه موساد ونقشه سیا وهمکاری mi6  با علنی شدن سیاستهای اسلام هراسی شیطان بزرگ بامحوربت امریکا علیه اسلام ناب محمدی(ص)شروع گردید و اگر امریکا سیزده سال است به بهانه مبارزه با القاعده و طالبان در کشور ما می جنگد و هنوز هیچ کاری از پیش نبرده، علیه داعش هم حملاتش بی معنا و تظاهر سازی است. آنها خود چنین گروه هایی تکفیری را به دلایل مذکور ساخته اند لذا هیچگاه آنها را از بین نمی برند مگر اینکه گروه دست نشانده دیگری را جایگزین آنها کنند.
این سیاست گذاریها دریکی از توطئه های خود در سالهای اخیر به تشکیل وسازماندهی گروه داعش درهمان راستای اسلام هراسی درکشورهای منطقه وبخصوص سوریه وعراق رسید وبا آنچه از اقدامات و عملکرد وقیحانه و وحشیانه داعش سراغ دارید تا امروز ادامه یافته است.

بدلیل عدم دستیابی  دشمنان اصلی اسلام ومسلمانان با اقدامات وحشیانه گروه داعش به اهداف امریکائی اسرائیلی اسلام هراسی ، باطراحی قبلی توطئه جدید حمله تروریستی درفرانسه بنام اسلام ومسلمانان به مرحله اجرا گذاشته شده است..

امروزه همه ی مسلمانان می دانند که داعش همانند طالبان و القاعده مولود سرویسهای اطلاعاتی غرب است و اهدافی که آنها داشته اند که در درون اسلام شکافی را ایجاد کنند و درپی افشای چهره ننگین صهیونیستی گروهک داعش مسلمانان وبخصوص شیعیان جهان در یک قیام همگانی همراه با بصیرت والتیماتوم به حامیان داعش حماسه عظیم وبی نظیر 20میلیونی اربعین حسینی در عراق راآفریدند واین حماسه زنگ به پایان رسیدن عمر داعش وعدم موفقیت استکبار جهانی از این توطئه رابصدا درآورد.

هدف گروه هایی مثل طالبان و داعش این است که تعریفی که از اسلام ارایه می دهد تعریفی نباشد که از اسلام ناب محمدی ارایه می دهد چون غربیها از نمایانگر شدن واقعیت اسلام ناب محمدی (ص) می هراسند.
سرویسهای اطلاعاتی غرب به این فکر افتادند که می توانند با گروههایی مثل طالبان و داعش یک تعریف جدیدی را از اسلام داشته باشند و آن اسلام دگرگون شده و تحریف شده را به خورد جهانیان بدهند تا اسلام حقیقی را بدنام سازند.

به همین دلیل هم هست که گروه های تکفیری و افراطی دست به اقدامات جنایتکارانه و وحشتناک می زنند که پشت هر مسلمان و هر انسانی را به لرزه در می آورد.

نوع بریدن سر و کشتارهایی که داعش اکنون همانند طالبان در زمان امارت سیاه اسلامی آنها در افغانستان، انجام می‌دهد با این هدف است که به جهانیان بفهمانند که اسلام دین خشونت است و بر همین اساس نیز مساجد را که مهمترین پایگاه دینی در دین اسلام است به آتش می کشند تا پروسه اسلام هراسی غرب را بهتر پیش ببرند.

متاسفانه قبح حریم مسجد را داعش با انفجار و به آتش کشیدن مساجد برای دیگران نیز می ریزد و مسلمانان هرگز نمی توانند بی احترامی به خانه خدا را تحمل کنند.

رهبر انقلاب درسخنرانی بصیرت افزا خود درجمع میهمانان هفته وحدت سالجاری(1393) اعلام کردند: نماز پرشکوه ملتهای مسلمان در عید فطر و اجتماع عظیم حج را دو نمونه از هم جهتی عزت بخش امت اسلام برشمردند و افزودند: در اربعین حسینی امسال نیز، میلیونها مسلمان که اهل تسنن نیز در میان آنها بودند حادثه ای عظیم و عجیب آفریدند که انعکاس جهانی آن، به عنوان بزرگترین گردهمایی مسلمانان جهان، زمینه ساز افتخار و عظمت دنیای اسلام شد.

رهبر انقلاب در تبیین عوامل ایجاد اتحاد دنیای اسلامی، پرهیز از «سوءظن و اهانت فرق مختلف شیعه و سنی نسبت به یکدیگر» را بسیار مهم دانستند و با اشاره به تلاش گسترده مراکز «جاسوسی و اطلاعاتی» غرب برای تفرقه افکنی خاطرنشان کردند: آن تشیعی که با MI۶ انگلیس مرتبط است و آن تسننی که مزدور CIA است هر دو ضد اسلام و ضد پیامبرند.

حضرت آیت الله خامنه ای، با یادآوری پرچمداری امام خمینی (رض) در بحث وحدت اسلامی، به تلاشهای بی‌وقفه جمهوری اسلامی در این زمینه اشاره و خاطرنشان کردند: در ۳۵ سال اخیر کمکهای ایران به برادران مسلمانان، غالباً به برادران اهل سنت بوده است و نظام اسلامی و ملت ایران با حمایت مستمر از ملت فلسطین و مردم کشورهای منطقه، پایبندی عملی خود را به شعار وحدت، ثابت کرده است.
ایشان خطاب به سیاستمداران، علما و روشنفکران جهان اسلام این سؤال را مطرح کردند: هنگامی که زورگویان جهانی برای ایجاد اسلام هراسی و تخریب چهره نورانی اسلام، به شد ت مشغول فعالیتند، آیا سخنان تفرقه انگیز و تخریب متقابل چهره فرق اسلامی، خلاف حکمت و عقل و سیاست نیست؟
حضرت آیت الله خامنه ای، تمرکز سیاست خارجی برخی کشورهای منطقه بر معارضه با ایران را اشتباهی بزرگ برشمردند و افزودند: برخلاف این سیاستهای غیرعاقلانه، جمهوری اسلامی، همچنان سیاست خارجی خود را بر مبنای دوستی و برادری با همه کشورهای اسلامی از جمله دولتهای منطقه، پیگیری خواهد کرد.
ایشان همچنین ترویج پلورالیسم را برداشت غلط از قرآن کریم و متون اسلامی خواندند و افزودند: بر مبنای آیات صریح قرآن، اسلام، پلورالیسم را قبول ندارد.

ولذ اباهوشیاری ملت مسلمان ازتوطئه های تفرقه افکنانه موجود وعدم موفقیت دشمنان اصلی از آن همه فعالیت دست به جنایت تروریستی جدیدی زدند و

در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۵ است که توسط ۲ فرد مسلح به دفتر مجله طنز شارلی ابدو درفرانسه حمله تروریستی صورت گرفت. در این تیراندازی ۱۲ نفر کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند. تیراندازی در حدود ساعت ۱۱/۳۰ صبح به وقت اروپای مرکزی رخ داد. گزارش‌های ابتدایی حاکی از کشته‌شدن ۱۲ نفر و برجای گذاشتن ۱۰ زخمی و شلیک دست‌کم۵۰ گلوله بوده است. این رخداد، بنابر ویدیو آپلود شده در یوتیوب از لحظه تیراندازی، این افراد با فریاد «الله اکبر» اقدام به کشتن کارکنان این نشریه کردند و به گفته شاهدان با فریاد «ما انتقام پیامبرمان را گرفتیم» و «شارلی ابدو را کشتیم» محل را ترک کردند. دو برادر گروگانگیر به نامهای سعید کواشی و شریف کواچی پس از گریختن از دفتر مجله، فردای آن روز به چاپخانه‌ای در شهر دمارتن (۳۵ کیلومتری شمال پاریس) پناه بردند و یک تن را به گروگان گرفتندو با یورش ماموران به چاپخانه دمارتن، برادران کواشی، کشته شدند و گروگان آنها نیز آزاد شدو در این بین فردی دیگر به سوپرمارکت یهودی‌ها در نقطه‌ای دیگر از پاریس، حمله کرد و اقدام به گروگانگیری نمود.

پس از این حمله تروریستی، گزارش‌هایی از حمله به چند مسجد و تعدادی از اماکن متعلق به مسلمانان در فرانسه منتشر شد و خبرگزاری فرانسه گزارش کرد که چند مسجد در دو شهر فرانسه هدف تهاجم افراد ناشناس قرار گرفت اما این حملات تلفاتی برجای نگذاشت

بطور همزمان یک اقدام گروگانگیری موازی دیگری درفرانسه صورت گرفت تا اذهان عمومی آماده پذیرش ابعاد مختلف وسازماندهی شده این حادثه ازسوی اسلامگرایان نمایند  وپس از پناه بردن برادران کواچی به چاپخانه دمارتن، در محلی دیگر مردی مسلح به نام امدی کولیبالی، در فروشگاه مواد غذایی یهودی در شرق پاریس عده‌ای را گروگان گرفت. یگان‌های مقابله با تروریسم فرانسه با یورش به فروشگاه مرد مسلح را کشتند و عده‌ای از گروگان‌ها را آزاد کردند. چهار نفر از گروگان‌ها نیز کشته شدند. فرانسوا مولن دادستان پاریس گفت: پلیس فرانسه معتقد است که این چهار گروگان پیش از حمله نیروهای مسلح به محل گروگانگیری کشته شدند. همچنین چهار گروگان دیگر در همین محل به شدت زخمی شده و ۱۵ تن دیگر بدون هیچ آسیبی نجات یافتند. در این عملیات نجات گروگان‌ها دو مامور پلیس مجروح شدند. گفته شد گروگانگیر محل دوم نیز با برادران کواشی ارتباط داشته است. گروگان‌گیر فروشگاه یهودی که با برادران کواشی ارتباط داشت از پلیس خواسته بود این دو برادر را رها کند. پلیس فرانسه گفت این مرد که نامش امدی کولیبالی ذکر شد روز پنجشنبه هم در جنوب پاریس یک مامور زن پلیس را کشته بود.

دلیل حمله

چاپ کاریکاتوری از پیامبر اسلام در شماره‌های پیشین این نشریه، دلیل حمله روز چهارشنبه به دفتر نشریه طنز شارلی ابدو اعلام شد. مهاجمان نیز دلیل اقدام خود را انتقام‌گیری از نشر کاریکاتورهایی از پیغمبر اسلام در شماره‌های قبلی شارلی ابدو عنوان کرده بودند. شریف کواشی به یک تلویزیون فرانسوی گفته بود که القاعده یمن از آنها حمایت می‌کند؛ و امیدی کولیبالی، که به یک سوپرمارکت یهودی حمله کرد، مدعی شده بود که به گروه داعش وابسته است و این حملات هماهنگ شده بوده‌اند. چند روز بعد القاعده یمن رسما مسئولیت حمله را به عهده گرفت. رهبر این گروه در پیامی ویدئویی اعلام کرد که مهاجمان به شارلی ابدو دستور داشتند که به خاطر «توهین به پیامبر اسلام» به دفتر این مجله حمله کنند. در پیام ویدئویی آمده است: «سازمان القاعده در شبه‌جزیره عربستان مسئولیت عملیات انتقام رسول خدا» را به عهده می‌گیرد. ناصر بن علی آل انسی، از رهبران القاعده یمن، گفت: رهبری این سازمان «انتخاب هدف، برنامه‌ریزی و تامین مالی عملیات» را انجام داده است.

بهره برداری اروپائی ها از این توطئه علیه اسلام وارزشهای اسلامی واقدامات این نشریه پس از حمله

ریچارد مالکا وکیل این هفته‌نامه گفت: شارلی ابدو، هفته آینده و با تیراژ بی‌سابقه یک میلیون نسخه منتشر خواهد شد (اما در سه میلیون نسخه منتشر شد). تیراژ عادی این نشریه تا پیش از حمله به دفتر آن، حدود ۶۰ هزار نسخه در هفته بود. همچنین اِما پاتریک پِلو، از نویسندگان این هفته‌نامه و یکی از نویسندگان بازماندگان قتل‌عام روز چهارشنبه، گفت: «هم‌قسم شده‌اند تا شارلی ابدو را هفته آینده منتشر و به گفته او، ثابت کنند که جهل پیروز نخواهد شد. شرایط بسیار سخت است، ما همگی ترسیده‌ام و رنج می‌بریم اما این کار را به هر نحو ممکن انجام خواهیم داد زیرا حماقت هیچگاه برنده نمی‌شود. اگر هفته‌نامه شارلی ابدو منتشر نشود، معنی‌اش این است که مرگ شارلی‌ها برای هیچ بوده است».روز چهارشنبه، ۲۴ دی (۱۴ ژانویه)، شماره جدید نشریه شارلی ابدو در تیراژ سه میلیون نسخه در سراسر فرانسه پخش شد در حالیکه پیشاپیش صف‌های طولانی خریداران در برابر برخی محل‌های توزیع نشریه تشکیل شده بود. تیراژ این شماره سه میلیون نسخه بود که تمامی آن به سرعت فروش رفت. در مراکز توزیع نشریات در برخی نقاط پاریس تمامی شماره‌های شارلی ابدو ظرف چند دقیقه به فروش رفت در حالیکه در مواردی، از ساعاتی قبل، صف‌های طولانی خریداران در برابر محل‌های توزیع نشریه تشکیل شده بود.

بر روی جلد نخستین شماره نشریه شارلی ابدو که پس از حمله منتشر شد، نقشی از پیامبر اسلام چاپ شد که پلاکاردی با این مضمون در دست دارد: 'من شارلی هستم' و بالای سر او نوشته شده 'همه بخشوده می‌شوند.' این شماره توسط کارکنان باقیمانده نشریه در دفتر روزنامه لیبراسیون تهیه شده بود. همچنین نسخه‌هایی از آن به ۱۶ زبان از جمله زبان‌های انگلیسی، عربی، اسپانیولی، ترکی و ایتالیایی نیز انتشار یافت،در شماره تازه «شارلی ابدو» کاریکاتوریست‌ها و طنزپردازان حمله تروریستی اخیر پاریس را به سخره می‌گیرند. آن‌ها از جوانانی که برای شرکت در جهاد، سفر می‌کنند انتقاد کرده‌اند. در یکی از این کاریکاتورها تروریستی که به آسمان رسیده است می‌پرسد: «پس ۷۰ حوری بهشتی کجایند؟» پاسخ «شارلی ابدو» این است: «آن‌ها فعلا سرگرم روزنامه‌نگاران «شارلی ابدو» هستند.» پاپ بندیکت شانزدهم هم در این نسخه مصون نمانده است. در یکی دیگر از کارتون‌ها این جمله به چشم می‌خورد: «کاریکاتوریست شدن در مجله «شارلی» - نتیجه ۲۵ سال فعالیت» پایین تصویر این جمله نقش بسته است: «تروریست شدن – ۲۵ ثانیه کار. تروریست شدن، شغلی برای همهٔ ناکامان.»[۲۹]

واکنش های بین المللی وبهره برداریهای جهت دار وهدفمند سران اورپا وبخصوص امریکا واسرائیل

این حمله از طرف فرانسوا اولاند، آنگلا مرکل، ژان-کلود یونکر، دیوید کامرون، نارندرا مودی، ولادیمیر پوتین، سخنگوی کاخ سفید و حسن روحانی محکوم شد.

باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، نیز در بیانیه‌ای حمله در پاریس را «به شدت» محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: فرانسه قدیمی‌ترین متحد آمریکاست و شانه به شانه آمریکا در نبرد با تروریست‌هایی حضور داشته است که دنیا و امنیت مشترک ما را تهدید کرده‌اند.

بان کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل متحد در واکنش به واقعه تیراندازی و کشته شدن ۱۲ نفر در پاریس، آن را جنایتی فجیع، غیرقابل دفاع و بی‌رحمانه خوانده است.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، گفته است که در حمله امروز «آزادی بیان» هدف قرار گرفته است و دیوید کامرون، نخست‌وزیر بریتانیا گفت که کشورش در مبارزه با هر شکل از تروریسم، در کنار مردم فرانسه و همراه با آنهاست.

فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه این حادثه را یک «تراژدی ملی» دانست.

حسن روحانی گفت: "ما افراط، خشونت و تروریسم را چه در فلسطین، لبنان و سوریه باشد و چه در پاریس یا آمریکا محکوم می‌کنیم. آنهایی که به ناروا بنام جهاد، دین و اسلام به آدم کشی و خشونت و افراط می‌پردازند، آنها چه بخواهند چه نخواهند در مسیر اسلام هراسی و اسلام ستیزی قدم گذاشته‌اند حتی اگر مزدور نباشند و برخی از آنها دوستان نادان باشند.

رسانه‌های رسمی جمهوری اسلامی انتشار چنین نقشی را اهانت به مقدسات اسلامی قلمداد کردند. مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه ایران اقدام نشریه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام بر روی صفحه اول را "توهین‌آمیز و باعث تحریک احساسات مسلمانان" خواند. او اقداماتی نظیر حملات تروریستی پاریس را "مغایر آموزه‌های اسلامی" خواند، اما در عین حال تأکید کرد، اقدام هیئت تحریریه این نشریه برای انتشار کاریکاتور یاد شده "توهین‌آمیز و باعث تحریک احساسات مسلمانان جهان" است. او همچنین اضافه کرد: «سوءاستفاده از آزادی بیان در غرب قابل پذیرش نیست و باید جلوی آن گرفته شود. بسیاری از ملت‌ها تاوان سیاست‌های اشتباه غرب را می‌دهند و لازم است دولت‌های اروپایی سیاست‌های متناسب با منافع همه پیروان و ملت‌ها را اتخاذ کنند.» سردار نقدی نیز حمله به این نشریه را "سناریوی" دولت‌های اروپایی توصیف کرد.

نقش بستن کاریکاتوری از پیامبر اسلام بر روی جلد مجله در برخی کشورهای مسلمان با انتقاد زیادی روبرو شده است. انجمن‌ها و اتحادیه‌های اسلامی فرانسه چاپ کاریکاتور پیامبر اسلام را در این شماره محکوم کرده‌اند اما شهروندان مسلمان این کشور را به حفظ آرامش فرخوانده‌اند.

هدف نهائی دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) درمرحله اول این جنایت اسلام هراسی با راهپیمایی سراسری همبستگی

در روز یکشنبه راهپیمایی سراسری همبستگی در میدان «جمهوری» پاریس با حضور جمع گسترده‌ای از رهبران کشورهای مختلف، خانواده کشته شدگان و تعداد زیادی از مردم انجام شد. علاوه بر رئیس جمهوری و نخست وزیر فرانسه، رهبران نزدیک به ۴۰ کشور جهان از جمله نخست وزیر بریتانیا، صدراعظم آلمان، نخست وزیر اسپانیا، رئیس جمهوری اوکراین، نخست وزیر اسرائیل، پادشاه اردن، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی و نخست وزیران ایتالیا و ترکیه در راهپیمایی حاضر بودند.

ودرمقابل در حالی که نمایندگان جامعه مسلمان فرانسه حمله افراد مسلح ناشناس به ساختمان هفته نامه 'شارلی ابدو' را محکوم کرده اند، ولی مسلمانان این کشور هدف چندین حمله قرار گرفتند وبه گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از تارنمای فرانس انترناسیونال، هر چند پس از حمله دیروز (چهارشنبه) جامعه مسلمانان فرانسه ضمن محکوم کردن این حمله، خواستار همبستگی و یکپارچگی شهروندان این کشور شد، ولی در برخی شهرهای فرانسه به  مسلمانان حمله شد.
بنابر این گزارش، مراکز اسلامی و شهروندان مسلمان در برخی شهرهای فرانسه هدف حمله قرار گرفتند و حتی در شهر ' وکلوز' به خودروی یک خانواده مسلمان به شدت حمله شد.

همچنین مراکز دینی و مذهبی مسلمانان در شهرهای ' لومان'، 'پورت - لا - نوول ' و ' ویل فرانچ - سوق - سائون'  نیز هدف حمله قرار گرفت.

صاحب نظران و سیاستمداران غربی و عربی تلاش می کنند از حادثه تیراندازی به دفتر نشریه طنز « شارلی ابدو » برای توجیه دیدگاه منفی خود در قبال اسلام و مسلمانان استفاده کنند .

هدف از اجرای پروژه اسلام هراسی از سوی دولت های غربی را مهار کردن اندیشه های ناب اسلامی عنوان کرد.

اهداف پشت پرده اسلام هراسی در غرب

در حالی که مسلمانان آمریکا کمتر از 1 درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند؛ دستگاه عریض و طویل اسلام هراسی همیشه از گسترش این دین و به طبع آن آنچه که حرکت های بنیادگرایانه در آمریکا می خواند؛ ابراز نگرانی کرده و به ظاهر در تلاش است جلوی گسترش و نفوذ اسلام در آمریکا را بگیرد.

انجمن فرهنگ اسلامی فرانسه طی ده سال گذشته گسترده ترین مبارزات علیه اسلام هراسی را اعمال کرده است.اسلام هراسی سیطره وسیعی را در جامعه غرب از آن خود کرده است که طی آن مسلمانان قربانی باورهای غلطی چون تبعیض نژادی، خشونت های برخاسته از تعصبات دینی، صدور حکم هایی چون مهجور کردن مهاجران مسلمان، هستند.

در این باره انجمن فرهنگ اسلامی فرانسه تلاش می کند تا حساسیت مردم نسبت به اشاعه اسلام هراسی در غرب را برانگیزد، این انجمن زنان و مساجد را نخستین قربانیان اسلام هراسی در غرب می داند.بنابراین گزارش؛ همایش «اسلام هراسی» در تاریخ 20 آوریل 2013 در دانشگاه علوم پاریس برگزار شد در همین راستا همایش دیگری در تاریخ 31 می نیز با حضور طارق رمضان، روشنفکر و اسلام شناس سوئیسی در سالن «فرش قرمز پاریس برگزار خواهد شد.

چرااین توطئه درفرانسه وبا جلوه ایجاد ناامنی وتحمیل خسارت به دولت وامنیت فرانسه انجام گرفت:

آنچه مسلم است اینکه دست یافتن به اهداف و سیاستهای تعیین شده از جانب هر کشور و دولتی مستلزم صرف هزینه هایی است که جنبه های گوناگون جوامع بشری از جمله  ابعاد اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی را در بر میگیرد و بسته به نوع هدف و روش حرکت در جهت رسیدن به هدف میزان این سرمایه گزاریها و هزینه ها متفاوت خواهد بود ، و لیکن قطعا آْنچه در این راه مد نظر است رسیدن  به هدف  با کمترین هزینه هاست .

یکی از اهداف و سیاستهای غرب و بویژه آمریکا در سالها و حتی دهه های اخیر علاوه بر استیلا یافتن بر کشورهای صاحب ثروت و موقعیت ، پروژه اسلام هراسی و در ورای آن پروژه اسلام زدایی است که در این راه از هرگونه ترفند و سیاستی فروگذار نکرده اند ؛ توجه به مسیر حرکتی که غرب پس از نمایشهای یازدهم سپتامبر  2001  آنرا دنبال نموده در گذر زمان بسیاری از این اهداف را نمایان ساخته است . حوادث یازدهم سپتامبر ، جنگهای عراق و افغانستان و در کنار آن رخدادهایی نظیر دستگیری صدام و قتل اسامه بن لادن که  بانمایشهای بسیار گسترده تبلیغاتی همراه بوده است همگی گوشه ای از یک سناریوی بزرگتر است که استکبار آنرا دنبال می کند .

 هزینه هایی که آمریکاییان در نمایشهای یازدهم سپتامبر متحمل شدند قطعا بسیار کمتر از هزینه های ورود به یک جنگ مستقیم نظامی بود و لیکن دستاوردهای آن بسیار بیشتر و چشمگیرتر ؛ اصولا هرگونه چالش و درگیری و بویژه جنگهای مستقیم در قبال اهدافی که مد نظر است در برگیرنده هزینه های بسیار زیادی از جنبه های گوناگون اقتصادی و اجتماعی خواهد بود  ، و لیکن همانگونه که ذکر شد مهمترین مسئله در این میان رسیدن به اهداف با صرف کمترین هزینه ها است . حوادث یازدهم سپتامبر نظیر هر جنگ دیگری تلفات انسانی به همراه داشت که مستلزم هرگونه نبردی است و همینطور هزینه های اقتصادی و تبعات اجتماعی دیگر و لیکن اهداف برآمده از اتاقهای فکر پشت پرده ای که دنبال می شد و بعدها در گذر زمان بر جهانیان آشکار شد نظیر لشکر کشی غرب به خاور میانه و حمله به عراق و افغانستان که آنهم جزیی از یک سناریوی بسیار بزرگتر است بسیار بیشتر از جنگهای مستقیم بود . از آنرو دستاوردهای آن برای دولت آمریکا که در لابلای تبلیغات بسیار گسترده و فریب اذهان جهانیان بدست آمد و تا حدودی مسیر حرکتی سیاست جهانی را تغییر داد ، این رخداد برآمده از اتاقهای فکر حامی سیاستمداران آمریکا را توجیه پذیر ساخت .

جنگهای عراق و افغانستان با حضور مستقیم نظامی آمریکا و غرب که دو هدف عمده و بزرگ را دنبال می نمود ، شامل تسلط بر ثروتهای بسیار هنگفت منطقه و بویژه نفت از یکسو و تسلط بر بازار فروش سلاح و تجهیزات نظامی از سوی دیگر که در این میان تفرقه افکنی از طریق اختلافات نژادی و مذهبی و ایجاد ترس در میان کشورهای منطقه و بویژه کشورهای ثروتمند عربی از دشمنان ساختگی و تبلیغاتی نظیر جمهوری اسلامی از ابعاد دیگر این سیاستهاست .

از جانبی حتی دقت و توجه در زمان وقوع بسیاری از این وقایع نظیر زمان دستگیری اسامه بن لادن که سالها در بوق و کرنای تبلیغاتی و هراس افکنی غرب قرار گرفته بود ، با زمان برخی رخدادهای سیاسی و اجتماعی نظیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بگونه ایکه بیشترین استفاده های تبلیغاتی از این حوادث بعمل آید خود بیانگر بسیاری از سیاستهای پنهان و جریانات پشت پرده حوادث است که برای مثال در این مورد این فکر را به ذهن متبادر میسازد که چرا یافتن و دستگیری بن لادن در این زمان بخصوص بود ؟ و آیا این احتمال وجود دارد که این شخص بعنوان ابزاری تبلیغاتی مدتهای زیادی تحت نظر بوده ولیکن زمان دستگیری وی بگونه ای تنظیم شده که بیشترین بهره های سیاسی و تبلیغاتی از آن بعمل آید ؟
جریان دیگری که این روزها رئوس اخبار رسانه های سرتاسر جهان را بخود اختصاص داده جنایات فاجعه بار گروهی موسوم به  داعش  است که خود را بعنوان دولت اسلامی معرفی نموده و سرکرده خود را خلیفه مسلمین می نامند ؛ خلیفه در ادبیات دینی به معنای جانشین خدا و پیغمبر است و آنچه در این میان بیشتر جلب نظر می کند همین عناوین اسلامی و ارتباط با اسلام و مسلمانان است همراه با ظواهر و پرچمهایی با شعارهایی حاوی اصول دین مبین اسلام ؛ همان مواردی  که در بین گروههای مشابهی نظیر طالبان ، بوکو حرام ، ضرغاوی و امثالهم دارای وجه اشتراک است  . از سویی هجمه بسیار گسترده رسانه ها و تبلیغات و نمایشهای فاجعه آمیز فجیع ترین جنایات در عرصه رسانه ای و تبلیغاتی دنیا بویژه در فضای مجازی و اینترنت خود گویای اهداف آشکاریست که هر شخص صاحب اندیشه ای را به تامل وا می دارد که اهداف گسترده ای فراتر از گفته های این گروه در سناریوی جنایات شوم آنان نوشته شده و آن چیزی نیست مگر اهداف اسلام ستیزی و اسلام هراسی و نمایاندن چهره ای زشت و خشن از اسلام ، که خود گوشه ای از یک سناریوی بزرگتر یعنی همان پروژه  " اسلام زدایی " است که بازیگردانان  بزرگتری در ورای صحنه دارد که کسی نیست مگر دولتهای غربی و بویژه سردمدار آن یعنی آمریکا با استفاده ابزاری از حکومتهای ثروتمند عربی بویژه عربستان .

سوالات بسیاری در این جریان مطرح می شود که انسان را به تامل وا می دارد و نتیجه گیری از آن پرده تردید از بسیاری واقعیتهای پشت پرده کنار می زند ؛ سوالاتی نظیر اینکه  دست یابی چنین گروههایی  به اینهمه تجهیزات نظامی و غیر نظامی مانند انواع و اقسام ماشین آلات و تجهیزات مدرن و بسیار هزینه های دیگر که حتی از توانایی برخی دولتهای مستقل هم خارج است آنهم توسط چنین گروههای نو ظهور و بی ریشه ای ، بدون اتکا و حمایت به دولتهای بزرگ امکان پذیر است ؟! و به زبان ساده تر اینکه آیا یک گروه محدود مگر چه پشتوانه و درآمد مالی و اقتصادی دارد که بتواند از پس هزینه های میلیارد دلاری بویژه در زمینه تجهیزات نظامی برآید ، که تامل در جواب این سوال به تنهایی روشن کننده این واقعیت است که بدون وابستگی به دولتهای بزرگ و ثروتمند چنین چیزی امکان نخواهد داشت .

 سوال دیگری که در این زمینه مطرح می شود اینکه پخش گسترده چنین فجایع وحشتناک غیر انسانی که هیچ موجود درنده ای حتی درغالب غرایز حیوانی خود به آن مبادرت نمی کند در رسانه ها ، و قرار دادن آن در معرض انظار جهانیان آنهم با نام و پرچم خدا واسلام چه هدفهای دیگری غیر از اسلام ستیزی ، اسلام هراسی و سرانجام  " اسلام زدایی " را دنبال می کند ؟

وچرا محل وقوع عمده چنین جریانهایی  در سرزمینهایی مانند سوریه ، عراق ، فلسطین و نظایر آنهاست که کانونهای شاخص دین مبین اسلام است ؟! که شاید نفت  و ثروتهای این کشورها یکی از دلایل باشد ولیکن کشورهایی مانند سوریه و افغانستان که فاقد نفت است چرا ؟!

چندی قبل در یکی از سخنرانیهای ملکه انگلستان که متن آن توسط دولت نگاشته می شود ، در ارائه توضیحاتی در خصوص نقاط مختلف جهان در گوشه ای از آن نکته بسیار قابل تاملی را مطرح می نماید مبنی بر اینکه  " خاور میانه و شمال آفریقا در حال گذار از مرحله انتقال است "؟!؛   اگر با اندکی  تامل در این جمله کوتاه دقت شود سوالات بسیاری مطرح خواهد شد که گویای بسیاری اهداف پشت پرده است ، از جمله اینکه منظور از مرحله انتقال چیست ؟! و آیا گردانندگان چرخه سیاست جهانی چه تصویری برای آینده جهان و بویژه این مناطق خاص از جهان که اتفاقا عمده مسلمانان و کشورهای اسلامی در آن قرار گرفته ترسیم نموده اند ؟!  و آنچه از طرح بسیاری گفته های آنان بر می آید اینکه آنها این مرحله انتقال را چیزی شبیه به   " رنسانس " غربی می دانند که طی آن با انقلابهای صنعتی و فرهنگی  در یک بازه زمانی نه چندان طولانی معنویت و مذهب را به حاشیه رانده و چیزی بجز پوسته شکننده آن در جوامع خود اثر دیگری از دین برجای نگذاشتند و سکولاریته و لامذهبی را دستاورد این انتقال تعریف نمودند .

و آیا رخدادهای سالهای اخیر در عرصه جهانی گویای واقعیت دیگریست مگر اینکه چنین خوابهایی برای اسلام و مسلمانان دیده اند که طی یک جریان و خزش نامحسوس به کمک یکی از ابعاد سیاستهای جهانی یعنی گذر زمان رنگ توجیه به خود می گیرد وبا یاری قویترین و موثرترین ابزارهای تبلیغاتی نظیر اینترنت ، ماهواره ، هالیوود و نظایر با یک جریان آرام بویژه از طریق تاثیرگذاری و تغییر در اذهان جامعه بشری با توصل به نوعی شستشوی آرام مغزها و در جهت رسیدن به همان هدف بزرگ یعنی  " دین زدایی "  چهره جهان بشری را دیگر گون سازند ؟!

یک پایگاه اینترنتی آمریکایی در گزارشی از نقش سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در عملیات تروریستی اخیر پاریس به جهت ایجاد اسلام هراسی در جهان، پرده برداشت.

اسلام هراسی هدف اصلی غرب می باشد

نوع بریدن سر و کشتارهایی که داعش اکنون همانند طالبان در زمان امارت سیاه اسلامی آنها در افغانستان، انجام می‌دهد با این هدف است که به جهانیان بفهمانند که اسلام دین خشونت است

 

 

تروریزم، تکفیر و افراطی‌گری پدیده‌های شومی هستند که متاسفانه چند سالی است جهان اسلام با توطئه اسلام هراسی امریکائیها با آن روبرو شده است

کشورهای استعمارگر با انواع توطئه‌ها، از جهالت و تعصب کورکورانه بعضی مسلمان‌ها سوء‌استفاده کرده و آنان را علیه دیگر برادران مسلمانشان تحریک می‌کنند.

مدعیان مبارزه با تروریزم، مروج‌های اصلی این پدیده شوم در جهان و به‌ویژه در سرزمین‌های اسلامی هستند و جریان‌های سوریه و لبنان و افغانستان نمونه‌هایی از این حمایت‌های پنهانی است.

توطئه های غرب(و حادثه تروریستی در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۵ به دفتر مجله طنز شارلی ابدو درفرانسه) از اسلام هراسی تا دین زدایی توسط دشمنان اصلی بااجرای دشمنان فرعی

منتظر توطئه ها واقدامات بدتربعدی دشمنان اصلی و دشمنان فرعی باشید، دشمنی آنها خاتمه پذیر نخواهد بود.

 

 

 

  • حسن مومنیراد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی