دشمنان اصلی

دشمن اصلی کیست؟ دشمنان اصلی امریکا واسرائیل هستندو برخی از دولتها وگروههاوعناصر فریب خورده بعنوان عوامل اجرائی و دشمن فرعی میباشند و همیشه درصدد یورش وتهاجم باشیوه سخت، نیمه سخت ونرم علیه جبهه اسلام ومسلمین و همچنین انقلاب اسلامی نشآت گرفته ازارزشهای اسلامی درسراسرجهان می باشند

دشمنان اصلی

دشمن اصلی کیست؟ دشمنان اصلی امریکا واسرائیل هستندو برخی از دولتها وگروههاوعناصر فریب خورده بعنوان عوامل اجرائی و دشمن فرعی میباشند و همیشه درصدد یورش وتهاجم باشیوه سخت، نیمه سخت ونرم علیه جبهه اسلام ومسلمین و همچنین انقلاب اسلامی نشآت گرفته ازارزشهای اسلامی درسراسرجهان می باشند

دشمنان اصلی

سالهاست بودکه جهان در دست دوابرقدرت شرق وغرب مورد استعمارواستثمارقرارگرفته بود وهمه ی دار وندار آنها مورد غارت وچپاول این دوابرقدرت قرارگرفته بود، باپیروزی جمهوری اسلامی ایران با مبانی اعتقادی اسلام ناب محمدی(ص) با شعارنه شرقی ،نه غربی ، جمهوری اسلامی باایدئولوژی متفات باآنها وایجاد وضعیت سیاسی با استراتژی اسلامی و بروز نوعی قدرت فراگیر ودرعین حال غیر وابسته به شرق ویا به غرب موجب نگرانی وایجادزنگ خطر برای دوابرقدرت مذکور گردید وبا فروپاشی شوروی سابق وقدرت شرق ، امریگائیها احساس کردند تنها قدرت موجود درجهان هستندوبه نوعی کدخدائی بردهکده کوچک جهانی میباشند ودنبال منافع آن بودن ولیکن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی باوحدت وایمان مردم واطاعت از ولی فقیه وبخصوص با صدور انقلاب اسلامی ایران با ارزشهای دینی وانقلابی ملت ایران وبیداری اسلامی ازپی صدور انقلاب درسایرکشورهای مسلمان منطقه وحتی غیر مسلمان ودرعین حال مظلوم سایرمناطق ،بتدریج منافع استعماری واستثماری غرب وصهیونیست بین الملل و موجودیت دولتهای دست نشانده غربی و دولت اسرائیل غاصب به خطر افتاد واین موضوع امریکائیها رابرآن داشت که بصورت علنی وبصورت وسیع وعمیق تر از گذشته با تحریک سایر دولتهای مزدور داخلی وخارجی وگروههای غیر اسلامی وتحریک قومیتهای محلی ومتاسفانه تاحدودی بنام اسلام( اسلام امریکائی) باایجادجنگ ودرگیریهای محلی، قومی، فرقه ای و مذهبی ازگسترده شدن عمق صدور انقلاب ایران واسلام گرائی جلوگیری کنند وبا برخورداری وبهره گیری از ابزارهای بین المللی نیز در تشدید محدودیتها وتحریمها علیه انقلابیون وگرایشهای اسلامی(اسلام ناب محمدی(ص)) جلوگیری نمایند و با سیاست انگلیسی بامعرفی چهره نادرست خود ، دشمن اصلی در این حوادث و درگرفتاریهای منطقه را گروهها وجریانات وابزارهای درگیر دردوجبهه حق وباطل معرفی نمایند وخود را بعنوان خیرخواه ویادشمن غیر اصلی جابیندازند واین درصورتی است که دشمن اصلی اسلام ومسلمین وملتهای آزاده جهان امریکا واسرائیل و دولتهای همدست با آنها دراروپا ودرمنطقه هستند وسایر فعالان و درگیر در جبهه مقابل ، عناصر وایزارهای دست نشانده آنها واز دشمنان فرعی اسلام ومسلمین وملتهای آزاده جهان میباشند وملتهای مسلمان وآزاده وبا بصیرت باید اولا دشمن اصلی از فرعی را تشخیص دهد و تمام دفاع وتهاجم خود را متوجه دشمن اصلی بنمایند- غافل نمانیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

 

روشهای جنگ نرم

اندولسی-اعتقادی وفرهنگی

شکستن مرز حلال وحرام

هانتیگتونی-سیاسی

جین شارپی-اقدام علیه انتخابات ها

دشمنان نظام جمهوری اسلامی ومدافعان وهواداران آنها در کشور به منظور نیل به اهداف راهبردی واستراتژیک مذکور باید شرایط  فرهنگی ، اجتماعی وحتی مدنی آنرا فراهم نماید تا مورد مخالفت مردم قرار نگیرند ودر جنگ نرم جهت تحقق این اهداف ،  چهار مرحله واقدام فرهنگی ونرم را به ترتیب دردستور کار خود قرار می دهند:
1-جنگ روانی: با هدف از تعادل خارج کردن فضای اجتماعی کشور
2-جنگ اطلاعاتی: در جهت تضعیف ثبات کشور
3-جنگ برضد بنیان‌های فکری، اخلاقی، ارزشی و رفتاری: در راستای استحاله‌ فرهنگی واعتقادی کشور
4- فروپاشی و براندازی نرم با یک یا چند روش ذیل:
الف . روش اندولسی بااستحاله فرهنگی
‌اندلس یکی از سرزمین‌هایی است که در طول  هفت قرن ، شاهکارهای علمی، فرهنگی و هنری فراوانی پدید آورده و یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های ترویج و تبلیغ اسلام بود واندیشمندان بزرگی را تحویل جامعه‌ اسلامی داده بود.
این سرزمین در اثر جنگ ‌نرم و تغییر ذهنیت مردم و ایجاد شبهه در باورها و ارزش‌های آنان، به طور کامل به تسخیر غرب در آمد و همه‌ سوابق درخشان تمدنی و فرهنگی آن به تاریخ پیوست.
‌همانگونه که بسیاری از تحلیلگران تاریخ اندلس اعتراف کرده‌اند، یکی از مهم‌ترین عوامل انحطاط آن تمدن بزرگ، تغییر باورها و ارزش‌های اسلامی در میان حاکمان و مردم آن سرزمین بود.
مسیحیان اروپا توانستند با یک برنامه‌ریزی حساب شده و از راه تهاجم فرهنگی، جامعه‌ اسلامی اندلس را دچار فروپاشی درونی نمایند.
مورخان عوامل متعددی را درفروپاشی و زوال تمدن اندلس ذکر می‌کنند که مهم‌ترین آن نزاع و کشمکش بین امرا و حاکمان مسلمان و اختلاف و تفرقه آنان بود که عمده‌ترین آن‌را نیز بین دو گروه عمده اعراب مصری و قحطانی ذکر کرده‌اند که به طور پیوسته با یکدیگر در نزاع و کشمکش بودند. این اختلافات تا جایی پیشرفت که برخی از حاکمان مسلمان برای از میان بردن رقیب خود دست به دامان حاکمان مسیحی می‌گشتند. اختلافات شدید بین مسلمانان قدرت آنها را کاهش داد و این فرصتی مناسب برای حاکمان مسیحی اروپا بود که یکی پس از دیگری دولت‌های کوچک شده مسلمانان را از میان بردارند. و بدین ترتیب سال 897 هـ.ق حکومت بنی نصر که آخرین بازمانده حاکمان مسلمان بود را مضمحل کردند.
عامل دیگر فروپاشی، فساد و بی‌بند باری حکام و متعاقب آن خیلی از مردم آن زمان است که با روی آوردن به خوش‌گذرانی و استفاده از مشروبات الکلی و همچنین ترویج فساد توسط زنان مسیحی، آرام آرام از اعتقادات دینی که آنها را به آن شکوه و جلال رسانده بود، فاصله گرفتند و فساد را پیشه خود ساختند و همین نیز از عوامل مهم سقوط ایشان گردید.
جنگ نرم به کمک روش اندلسی تلاش می‌کند، با عادی سازی مفاهیم غیردینی و ترویج اباحه‌گری و حتی در مواردی ضددینی، زمینه‌ لازم برای بهره‌برداری‌های بلند مدت را فراهم سازد.
در واقع روش اندلسی سه شاخصه عمده دارد.
1 . اختلاف، تفرقه مذهبی ، قومی قبیله ای  و جنگ داخلی در جامعه مسلمین. ( مشغول کردن مسلمین و غافل نمودن آنان از دشمن اصلی).
2 . کم شدن و از بین رفتن حساسیت نسبت به دشمنان، کاهش و رفع سوءظن نسبت به کفار، دشمن را دشمن ندیدن و احساس اطمینان از ناحیه دشمنان
3. ترویج و اشاعه اباحی گری ،کم رنگ شدن ارزشهای اسلامی ، شکسته شدن مرز حلال و حرام و عادی شدن گناه در جامعه و تعطیل شدن امر به معروف ونهی از منکر.
ادامه موضوع جنگ نرم در روشهای هانتیگتونی وجین شارپی درقسمتهای مختلف بعدی

  • حسن مومنیراد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی